niedziela, 15 grudnia 2013

Opiiisyy :*

Opiiisyy ;*

 Jesteś w moim sercu w pierwszej szufladzie, po lewej stronie, od góry

Kocham Cię, gdy piszesz, że mnie kochasz <3

♥ Jak o tobie myślę to spadam z krzesła, nawet jak siedzę na podłodze

♥ Kocham ten stan, gdy widzę jak na gg porusza się ołóweczek, gdy piszesz ze mną

♥ Masz w sobie jakiś magnez chyba, bo jak cię widzę to nie mogę przestać patrzeć :)

Moje marzenie na dziś: Znaleźć wróżkę, która zaprowadzi mnie pod twój dom


♥ Jeśli któregoś dnia poczujesz, że chce Ci się płakac, zadzwoń do mnie, nie obiecuję, że Cię rozbawię, ale mogę płakac razem z Tobą ! Jeśli któregoś dnia zapragniesz uciec, nie bój się do mnie zadzwonic, nie obiecuję, że Cię zatrzymam, ale mogę pobiec z Tobą ! Jeśli któregoś dnia
nie będziesz chciał/a nikogo słuchac, zadzwoń do mnie.. Obiecuję byc wtedy z Tobą,  i obiecuję byc cicho ! Ale jeśli któregoś dnia zadzwonisz, i nikt nie odbierze. Przybiegnij do mnie bardzo szybko
mogę Cię wtedy potrzebowac ! <3

♥ A gdy nagle poczujesz, ze brakuje Ci mnie, zadzwoń i powiedz jak Ci cholernie zależy,
a ja jak głupia przybiegnę do Ciebie i obejmę Cie najmocniej jak potrafię

♥ Bo ja ciągle kocham Ciebie! 
Tylko z Tobą jestem w niebie. 
Ja dla Ciebie zrobię wszystko! 
Ale proszę zostań blisko!

♥ I powiedz jak tu Cię nie kochać? <3

Kiedy gwiazdkę ujżę na niebie, 
Wtedy przypomne sobie 
że mam Ciebie <3

Jesteś dla mnie całym światem, 
Słońcem, wiatrem, wodą, latem, 
A gdy patrzę się na ciebie, 
Czuję się jak w niebie...

Dzień zachodzi ciepłem Twego ciała...

I wcale go nie lubiłam, był mi obojętny ale, ale wtedy kiedy usnął na moich kolanach
i przez sen wypowiedział moje imię poczułam się szczęśliwa.
To taka ogromna radość kiedy dowiadujesz się że jest ktoś kto śni o Tobie po nocach.

Jeśli czujesz że straciłeś coś, co nigdy nie było Twoją własnością, to znaczy, że kochałeś.

O Tobie myślę, o Tobie śnię, na biurku piszę KOCHAM CIĘ!

Pomyśl ile może zmienic jedno słowo…

Kocham Ciebie, tylko Ciebie z Tobą czuję się jak w niebie.

W Twych ramionach chcę zasnąc,śnic i….nigdy się nie obudzic!

Uczę się…śpię…jem…piję…Ale zawsze o Tobie myślę <33

Czuję Twe dotknięcie w moich snach…

*Kocham życie bo mi dało Ciebie. Kocham Ciebie bo tyś moim życiem ;*

Jeśli kochasz to nie żałuj przytul mocno i pocałuj!

Moje serce nie do wzięcia, już znalazło swego księcia <3;*

Nie potrzebuję słów…wystarczy dotyk twoich ust… =*

Bo tylko Ty potrafisz tak…kolorowac uśmiechem mój cały świat ;);*

Żyję bo chcę…piszę bo umiem…Kocham bo…MAM CIEBIE <3;*

♥ Pamiętaj, że serce człowieka kocha, tęskni i czeka…

Nasza miłośc jest jak wiatr…nie widzisz jej, ale czujesz.

Oczy widzą, uszy słyszą, a serce i tak wie swoje O_o

Szczęscie w życiu jest twym cieniem, ono co dzień goni ciebie…

Bo księżyc obiecał mi, że w głębokim śnię ujrzę Cię-więc śpię ;)KC

Byłeś…Jesteś…Będziesz…na zawsze w moim serduszku

Moje serce już wybrało i wybór padł na Ciebie <3;*

Stało się ;) Zakochałam się w Tobie i przytul mnie wreszcie!

…Bo są takie chwile, za które człowiek oddałby całe życie…;*

Daję Ci buziaka słowami, bo odległośc między nami nie pozwala dac ustami ;*

Kochaj i szalej, nie pytaj co dalej, całuj i grzesz, miłościa się ciesz ;P

Świeci księżyc kończę pisanie całuję Twe usta dobranoc KOCHANIE;* <3

Potrzebuję Cię…po prostu potrzebuję…

Gdy patrzysz w moje oczy, odchodzę od zmysłów…

Pragnę pachniec Tobą


Brak komentarzy: