niedziela, 15 grudnia 2013

Opisy ♥

♥ Uwielbiała, gdy przepuszczał ją w drzwiach. Ubóstwiała noszenie jego bluz. Śmiała się z jego opowieści, jak za bardzo wczuwał się w rolę. Lubiła prowadzić z nim wielogodzinne rozmowy. Kochała Jego zapach. Przepadała za patrzeniem w jego zielone oczy. Chciała po prostu, żeby był.

 Chciałabym kiedyś usiąść na trawie, spojrzeć w niebo i z czystym sumieniem powiedzieć : 'Tak, jestem choler* szczęśliwa ...'

♥ Wypuściłam szczęście .. 
- Jak to wypuściłaś szczęście ? 
- nie zdołałam go złapać bo było trochę za ciężkie .. 
- ..; > ? A jak wyglądało .. ? 
- Miało metr siedemdziesiąt i niebieskie oczy<3 

♥ Pragnę patrzeć w Twoje oczy ciepłem twych ramion ogrzewać się w nocy:*

♥  Zagramy w "ence pence"? 
-A po co? 
-Bo jeśli zgadniesz w której ręce trzymam żeleka to możesz odejść. Jak nie zgadniesz zostaniesz ze mną na zawsze. 
-Ale ty nie masz żadnego żelka.! 
-Wiem... 

♥  a Ty złapiesz mnie za rękę i nie puścisz nigdy więcej. <3 

♥  wygodnie Ci się siedzi ?
- gdzie ?
- w moich myślach .

♥ Skąd wiesz że mnie kochasz?
-A skąd wiesz że Cię dotykam?
-Czuję to.
-No właśnie."

♥  Kocham Cię
- Nie wierze
- Czemu ?
- Bo nie chcesz mnie pocałować przy znajomych. Wstydzisz się mnie i tyle.
- Nie wstydzę . Uważam tylko, że miłość nie jest na pokaz.

♥  Dlaczego płaczesz ?
- Zgubiłam instrukcję .
- Do czego ?
-Do normalnego życia ..

♥   zamknij oczy i pomyśl co Cię najprzyjemniejszego spotkało ! 
- już ! 
- i co to jest ? 
- Ty . < 3 

♥  Kocham Cię.!
-Co, mnie?!
-Tak, czemu udajesz zdziwiona.?!
-Ja nie udaje, jestem zdziwiona.!
-dlaczego.?
-Bo jeszcze wczoraj całowałeś inną.!


♥ narysowałam ci serce ekierką
-ekierką? przecież tak się nie da
- da się! jak się kocha to wszystko się da


♥ Pieniądze szczęścia nie dają. Ale za pieniądze można kupić żelki, a wtedy już całkiem blisko do szczęścia.

♥ Co mi zrobisz jak mnie znajdziesz?
- Dasz mi buzi?
-tak...
-To jestem w szafie

♥  Dziewczyno! Co Ty robisz?
- Chce zwymiotować moje serce.
- Dlaczego?
- Bo ono tylko rani.


♥  Kupić Ci coś?
-Tak. 
-Co?
-Szczęście. Dużo szczęścia, tak, żeby mi go nigdy nie zabrakło. 

♥  Kochasz Ją ? 
- Tak 
- Na ile procent ? 
- 99 % 
- a ten 1 % ? 
- Nienawidzę jej 
- ale dlaczego ? 
- za to, że kocha takiego dupka jak Ja. 

♥  Kocham Cię.; * 
- za co.?; > 
- za Twoje brązowe oczka.<3 

♥ ej, gdzie zgubiłaś uśmiech? kiedyś cały czas się śmiałaś. 
- kiedyś to ja byłam szczęśliwa..
Śniłeś mi się dzisiaj w nocy...
- Tak? I co mówiłem?
- Mówiłeś, że mnie kochasz.
- To nie był sen...

♥  Bo ona lubi usiąść na swoim parapecie wsadzić słuchawki w uszy i patrzeć w gwiazdy lubi wtedy płakać i wspominać wszystko, co dobre i złe. Bo w życiu piękne są tylko chwile. Bo ona nigdy nie zapomni tego, za czym tęskni...

♥ Zamknij się i słuchaj!
- Czego?- Głosu swego serca..

♥  co tam trzymasz
-klucz
-do czego
-do serca
-kogo
-twojego idiotko .<33

♥  czemu nie jesteście razem.?
-bo tak wyszło
-dziewczyno czy ty jesteś głupia.?
czemu.?
-nie widzisz ze on chce być z tobą.?

♥ myśle o Tobie.
-nie kłam.
-naprawdę !
- nie rób zemnie idiotki przecież obydwoje wiemy że nie umiesz myśleć. xd


Brak komentarzy: